Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка Новою Поштою Пн - Пт. Замовлення, які оформлені до 14:00 відправляються у той же день, пізніше зазначеного часу - на наступний робочий день.
Способи оплати
- Пром-оплата — безпечний спосіб оплати замовлень на Prom. При оформленні замовлення на маркетплейсі prom.ua та на сайтах компаній, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
- Після того як Ви залишите замовлення, Вам смс також прийде номер картки для оплати замовлення.
- Після оформлення замовлення, Вам прийде смс-підтвердження, в якому буде вказано, що Ваше замовлення прийняте в роботу, вказані терміни відправки обраного Вами товару і номер карти з точною сумою для оплати замовлення.
Гарантія:
Гарантія від магазину становить 14 днів із моменту отримання товару.
Для отримання гарантійного обслуговування покупець має вказати номер ТТН отриманого замовлення та номер замовлення на prom.ua. Пересилання товару для гарантійного ремонту або заміни здійснюється завдяки покупця. На всіх замовленнях ведеться база даних, тому наявність гарантійного талону необов'язково. Ми відповідаємо за свої зобов'язання перед покупцем.
Товари не підлягають поверненню й обміну
1. Засоби індивідуального використання, особистої гігієни (епілятори, бритви, тримери, засоби для манікюру, дитячі іграшки)
2. Комплектувальний до основного товару (зарядні пристрої, акумулятори, шнури USB, чохли, батарейки, тримачі, ремінці тощо)
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Для отримання гарантійного обслуговування покупець має вказати номер ТТН отриманого замовлення та номер замовлення на prom.ua. Пересилання товару для гарантійного ремонту або заміни здійснюється завдяки покупця. На всіх замовленнях ведеться база даних, тому наявність гарантійного талону необов'язково. Ми відповідаємо за свої зобов'язання перед покупцем.
Товари не підлягають поверненню й обміну
1. Засоби індивідуального використання, особистої гігієни (епілятори, бритви, тримери, засоби для манікюру, дитячі іграшки)
2. Комплектувальний до основного товару (зарядні пристрої, акумулятори, шнури USB, чохли, батарейки, тримачі, ремінці тощо)
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.